Rhijnvis Media campagne websites

Rhijnvis Media

Soort website: Responsive design
Platform: WordPress

Campagne websites voor Rhijnvis Media

Rhijnvis Media verzorgt crossmediale campagnes via verschillende distributiekanalen zowel online als offline. Voor de vele campagnes die ze uitvoeren hebben ze voor elk een website nodig die makkelijk op te zetten is, die er overzichtelijk uitziet en waarbij de inhoud makkelijk te vinden is. Bureau Feith is aan de slag gegaan om een op maat gemaakt WordPress thema te ontwikkelen waarbij vooral is gelet op het makkelijk dupliceren van de website, het makkelijk vullen van de content en de laadsnelheid van de websites. Door het vele verkeer wat tijdens de campagnes naar de websites komt is laadsnelheid extra belangrijk. Ook het uitlichten van bepaalde artikelen was belang en hebben we bovenaan de website op een speelse manier toegepast.

De opdrachtgever

Rhijnvis Media verzorgd crossmediale campagnes via printmedia zoals de kranten De Telegraaf en Metro, maar ook via bijvoorbeeld de KRO Magazine en Avrobode. Naast printmedia worden de campagnes uitgebreid verspreid via online media. Dit gebeurt via speciaal opgezette websites voor de campagnes, maar ook via Twitter, Facebook, Instagram en Linkedin. Door deze unieke combinatie van campagne voeren is het bereik extra groot en zien mensen vaak meerdere keren de artikelen en de daar bijbehorende advertenties.

Ook een website laten bouwen?

Daarom kies je voor Bureau Feith

  • Binnen 1 werkdag reactie
  • Vrijblijvende offerte aanvragen
  • Full-service bureau voor online diensten