Bing zoekmachine

Gebruik jij Google standaard als zoekmachine? Dat betekent niet dat je potentiele klanten of bezoekers dat ook doen. Zij kunnen bijvoorbeeld de Bing zoekmachine gebruiken om te zoeken op het web. Dit programma komt uit de koker van Microsoft en is geïntegreerd in een groot aantal platforms, zoals Windows 8.1 en Windows Mobile. Gebruikers van deze platforms voeren standaard hun zoekopdrachten uit via de Bing zoekmachine. Zelfs de spraakgestuurde iPhone-assistent Siri maakt gebruik van Bing als je een zoekopdracht inspreekt.

Bing adverteren

Bij het bepalen van je online marketing strategie mag je de Bing zoekmachine dus niet vergeten. Net zoals je kunt adverteren in Google kun je ook in Bing adverteren. Hiervoor gebruik je het advertentieprogramma Bing Ads in plaats van Google AdWords. Omdat je in Bing kunt adverteren met afbeelding-extensies, kun je bijvoorbeeld je logo laten verschijnen in de zoekresultaten. Wil je ook beginnen met adverteren in Bing, maar weet je niet hoe? Laat dit doen door online marketing Bureau Feith.

Vergeet Bing niet!

Nog niet overtuigd? Bedenk dan dat Bing adverteren om meerdere redenen een goede keuze is:

  • in tegenstelling tot Google heb je in Bing (nog) weinig concurrenten, waardoor je jezelf goed kunt laten opvallen in de zoekresultaten
  • De cost-per-click (CPC) is voor een advertentie in Bing gemiddeld 35% lager dan in Google.
  • Eind 2016 werd 9% van de Nederlandse zoekopdrachten uitgevoerd via Bing. In absolute getallen is dat een groot aantal potentiele klanten dat je misloopt als je niet in Bing adverteert.

Offerte aanvragen voor Bing adverteren

Daarom kies je voor Bureau Feith

  • Binnen 1 werkdag reactie
  • Vrijblijvende offerte aanvragen
  • Full-service bureau voor online diensten